loading...
چاوشی کلوپ
admin بازدید : 959 جمعه 1392/05/25 نظرات (26)

دانلود آهنگ حسن پاکدل و عارف پرکار

 

 


قفس

اطلاعات آهنگ:

نام آهنگ: (قفس) 

سبک: غمگین

آهنگساز و تنظیم کننده : رضا سعیدی

میکس : امیر جمال فرد

شعر : عارف پرکار 

متن شعر:
هنوز نمیشه باورم /شکسته شد بال و پرم

بدون تو تو این قفس/دارم نفس کم میارم

کجا میری بدون من/زوده واسه جدا شدن

تازه شروع قصه بود حرفای غصه دار نزن

نه حرفشو نزن برو/بدون تو نمیتونم

تو که دلم رو میشناسی/به جون تو نمیتونم

صدات قشنگترین غزل/تو خستگی هر شبم

بین تموم آدما/اسم تو حک شد رو لبم  

                    دانلود(تا دقایقی دیگر)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهرساد در تاریخ 1392/09/03 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

سلام من دوست حسن هستم تو مخابرات مشغول بکارم . بیشتر این پیاما . اسمسای ارسالیی به حسن و اسامی نظرات مربوط میشه به خانوم ندا احمی از زنجان با پیش شماره0919441...... .ایشون قصد آبروبری دارن

این نظر توسط عارف پرکار در تاریخ 1392/09/03 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سایت خوبتون.تموم حرفای ندا خانوم دروغه حسن بنده تموم اسمسای ندارو بهم نشون دادحرف به حرف ندا ازش سو استفاده کرد ندا خانوم خودش بارضایت و بزور ریخت تو حساب حسن تازه خانواده نداخانوم خبر نداشتن و حتی خواهرشونم گفت ندا بار اولش نیست گند میزنه درضمن نداخانوم تو دوستی واقعی هردو طرف باید ازجون بذارن چه برسه به پول درضمن شما گفتی من ارم حسنو اذیتش میکنم پولکی نیستم . خواهشا بس کن . یروزی آبروی خودت میره ها.

این نظر توسط حریص در تاریخ 1392/09/03 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

نداااااااااااااا تو که ترکوندی دختتتتتتتتتتترشکلک الانه که داش حسن سکته رو بزنه با حرفات..خخخخخخخ

این نظر توسط مهناز در تاریخ 1392/07/29 و 10:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.بله ندا راس میگه.متاسفانه از منم تیغیده..ای بابا.....

این نظر توسط نیما ابراهیمی در تاریخ 1392/07/21 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

من با نظر ندا خانم موافقم چون من کاملا در جریانم که آقا حسن باکدل با کلاه برداری تونسته بول ازش بگیره اما الان بول رو بس نمیده من خودم با حسن که حرف زدم قبول کرد بول ازش گرفته اما گفت بول رو خرج نامزدش کرده و بول این ندا رو بس نمیده برادر من با کلاه برداری نمیشه دل مردم رو بدس بیاری و اون زندگی که بخواد با کلاه برداری شروع بشه زندگی نیست

این نظر توسط نیما ابراهیمی در تاریخ 1392/07/21 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

من با نظر ندا خانم موافقم چون من کاملا در جریانم که آقا حسن باکدل با کلاه برداری تونسته بول ازش بگیره اما الان بول رو بس نمیده من خودم با حسن که حرف زدم قبول کرد بول ازش گرفته اما گفت بول رو خرج نامزدش کرده و بول این ندا رو بس نمیده برادر من با کلاه برداری نمیشه دل مردم رو بدس بیاری و اون زندگی که بخواد با کلاه برداری شروع بشه زندگی نیست

این نظر توسط ندا در تاریخ 1392/07/21 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

چرا پس نظر منو تایید نمیکنید چون حرف حق تلخ؟؟؟؟شکلک

این نظر توسط ReyHaneH در تاریخ 1392/07/20 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

etefaghan man hagho be neda midamشکلکhasan vaghan adame kasifie

این نظر توسط ندا در تاریخ 1392/07/20 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

اقای پرکار من منظورم شما نبودین

این نظر توسط ندا در تاریخ 1392/07/20 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

اقای مرتضی (مدیر سایت)باید از من ناراحت باشن.منم مثه شما اوایل طرفدار همین شخص بودم(حسن پاکدل)اما در روزهای اینده چیزایی از ایشون دیدم که واسم تعجب اور بوده.و باور نکردنی...من ادمی نیستم کسی رو خراب کنم .مثلا تو بیانیه شون گفتن نامزد عزیزم؟؟؟پس چرا هر روز با ی دخترن و بخاطر پول اهنگاشون رو از دخترا میگیرن؟؟میدونین این یعنی چه؟؟؟من حتی به خود این شخص یاد اوری کردم که این کارا در شخصیت ایشون نیستن اما کو گوش شنوا....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نام سایت:چاوشی کلوپ مدیریت: حمید (hamid dashab) نویسنده: عرفان بخشی erfanbakhshi@sabamail.com ....................................................................................... گرافیست : صادق مقیمی sadeghmoghimi20@yahoo.com ....................................................................................... کدنویسی و پشتیبانی: مهندس ایمان برومند زاده boysky68@yahoo.com ....................................................................................... ایمیل سایت: chavoshiclub@sabamail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام آلبوم محسن چاوشی را بیشتر میپسندید؟
    پیشنهاد هفته

    http://up.like-music.ir/up/like_music/photshap/pishnehad.png


    دانلود ورژن جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی 

    آهنگ ستمگر با صدای محسن چاوشی



        دانلود از پیکو فایل


    دانلود آلبوم های رسمی

    دریاقت آلبوم های رسمی


    http://www.mchavoshiclub.ir/pic/albums/1.jpg


    http://www.mchavoshiclub.ir/pic/albums/2.jpg


    http://www.mchavoshiclub.ir/pic/albums/3.jpg


    http://www.mchavoshiclub.ir/pic/albums/4.jpg


    http://www.mchavoshiclub.ir/pic/albums/5.jpg


    http://www.mchavoshiclub.ir/pic/albums/6.jpg




    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 159
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 927
  • بازدید کلی : 87,074